Індивідуальний
план роботи під час карантину з використанням
технологій дистанційного навчання (06.04.2020 – 24.04.2020)
Бруквач
Оксани Миколаївни
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
06.04.2020
|
1.Вивчення нових нормативних доку-ментів (постанова «Про запобігання
поши-ренню на території України коронавірусу COVID-19»
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)
2. Розробка
і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину
3. Опрацювання фахової та періодичної
літератури
4.
Онлайн консультація для батьків
|
8.00 – 09.30
09.30 -11.00
11.00 – 12.00
12.00- 13.00
|
|
2
|
07.04.2020
|
1. Складання плану-графіка
самоосвіти та елементів дистанційної роботи на період призупинення освітнього
процесу.
2. Розробка і розміщення через
соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину
3. Надання консультативної допомоги
педагогіч-ним працівникам , щодо наповнення навчаль-ними матеріалами та
здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в
телефонному та онлайн-режимі.
4. Продовжити розробляти
та підбирати матеріали для
діагностичної перевірки знань школярів з математики
|
8.00 –10.00
10.00 – 11.30
11.30 – 12.20
12.20 – 13.00
|
|
3
|
08.04.2020
|
1. Систематизація матеріалів в учнівських
портфоліо
2. Розробка і розміщення через
соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину. Отримання інформації від батьків про стан здоров`я
дітей.
3. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «
Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього
процесу»
|
8.00 -10.00
10.00 – 11.30
11.30- 13.00
|
|
4
|
09.04.2020
|
1. Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання (Word Art).
2. Розробка і розміщення через
соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину
3. Опрацювання додаткової науково-популярної
літератури для підвищення науково-теоретичного рівня викладання у початкових
класах НУШ
4. Консультації з батьками в телефонному режимі з української мови та
літературного читання.
|
8.00 -10.00
10.00 – 11.30
10.00- 11.30
11.30- 13.00
|
|
5
|
10.04.2020
|
1. Корекція календарно-тематичного планування з математики на ІІ семестр.
2 Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Розробка і розміщення через
соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину. Отримання інформації від батьків про стан здоров`я
дітей.
4. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах
|
8.00 – 9.00
9.00 – 10.00
10.00 - 11.30
11.30-13.00
|
|
6
|
21.04.2020
|
1. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах та опрацювання сучасних інформаційних сервісів
навчання
2. Розробка і розміщення через
соціальну мережу Viber завдань для
учнів на період карантину.
3. Консультації з батьками в телефонному режимі. Отримання інформації від
батьків про стан здоров`я дітей.
|
8.00 –10.00
10.00 –11.30
11.30- 13.00
|
|
7
|
22.04.2020
|
1. Повторення і опрацювання науково- методичних рекомендацій.
2.Складання тестових завдань з української мови за темою «Досліджую
речення»
3. Розробка і розміщення через
соціальну мережу Viber завдань для
учнів на період карантину.
4. Індивідуальні консультації з учнями класу , щодо виконання завдань
дистанційно.
|
8.00 – 9.00
9.00 – 10.00
10.00 –11.30
11.30- 13.00
|
|
8
|
23.04.2020
|
1. Дослідження досвіду роботи з використанням технологій дистанційного
навчання передових вчителів і науковців.
2. Розробка і розміщення через
соціальну мережу Viber завдань для
учнів на період карантину.
3. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Розвиток творчого мислення учнів
в початкових класах НУШ».
|
8.00 –10.00
10.00 –11.30
11.30- 13.00
|
|
9
|
24.04.2020
|
1. Опрацювання сучасних інформаційних сервісів навчання
2 Збір виконаних практичних
завдань, відповідей на тести учнями
2. Розробка і розміщення через
соціальну мережу Viber завдань для
учнів на період карантину.
3. Консультації з батьками в телефонному режимі. Отримання інформації від
батьків про стан здоров`я дітей.
|
8.00 – 9.00
9.00 – 10.00
10.00 –11.30
11.30- 13.00
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар